tisdag 15 januari 2008

strandskogen

Hej!!

Det blir ett kort inlägg, jag är dödstrött och vill egentligen sätta mig ner och kolla på "I huvudet på Gynning", det verkar ganska skoj. Men det kom ju ny bild på kennelsidan idag, så jag var ju tvungen att lägga ut den, så ni får se hur söta valparna börjar bli. Dom har lixom börjat gå över från att vara grisliknande till rikigt "NAAAW"-söta hundvalpar..

Calle har hittat ett hus han vill flytta till, eller hittat och hittat, vi såg det innan vi åkte till Thailand och det finns fortfarande kvar, så ni kan väl tänka er vilket ruckel det är. Det ligger som sagt på Öland, Strandskogen. Själva huset är smågulligt, men det jag tycker är det bästa är den enorma tomten med skogen precis brevid, prefekt med hunden sen. Vet inte varför det känns elakt och stänga in honom här i vår lägenhet.. Nu är det här självklart bara idér och lite drömmar...

Imorgon är jag ledig och ska träffa Natalie, ska bli kul har inte sett henne på evigheter!

Hejs!


Valp - 4 veckor


Inga kommentarer: