söndag 13 januari 2008

Snabbt...

Hej!

Söndag är den dagen som alltid kommer förfort.. Tycker inte ens helgen hinner börja innan det är söndagkväll och ångesten bara kryper på en. Fast jag är glad att jag har fått vara ledig i helgen, det är alltid något..

Igår satt vi (Jag, Calle, Gunnar & Vanessa) hemma hos Malin och Stefan och spelade: Buzz (vilket jag totalsuger i), Gutiar Hero (vilket jag också suger i, för det mesta) och kort (vilket jag inte brukar suga i, men jag kom näst sist iaf). Trots att jag förlorade i det mesta så hade vi det rikigt kul tycker jag.

Idag hade det kommit nya bilder på kennel-hemsidan. Dom små har blivit ganska stora nu. KUL! Jag längtar tills på lördag, då vi ska åka och träffa alla valpar...

Nu ska vi hem till Calles mamma och äta fiskgryta (?!).

Bye bye!

Inga kommentarer: