måndag 16 februari 2009

tid.

Jesus, tiden går så fort att vi hinner inte rikigt med. Det har hänt mycket sedan senast.
Calle och jag har varit i Mexico och firat jul och nyår, Olle var och hade det mysigt hos Calles kusiner. Han hade blivit rikigt bortskämd med alltid någon hemma och med massor av kärlek och kunna springa ut och in precis som han vill. Men jag tror att han tyckte det var ganska skönt att komma hem också.

Just nu är Olle inne i en ganska jobbig tonårs period, snön har ju kommit till kalmar och han MÅSTE lukta och kissa precis över över allt. En promenad tar så mycket längre tid. Även har han svårt att vara med mig på jobbet, han har fått för sig att det inte går att sitta där han alltid har suttit och börjar typ yla och skälla i flera flera timmar. Och tro mig, jag har försökt allt. Men min förra chef berättade att när dom skaffade deras hund hade det inte varit något som helst problem att sitta där, enda tills han blev ett år, då gick det utför. Börjar se en liknelse. Men idag är han med och en så länge är han tyst. SKÖNT!

Vi längtar nu till varmare väder så alla kurserna kommer igång!

Lite uppdatering från oss! /Helena

1 kommentar:

Ellen sa...

Hej!
Hur har ni det där inne i Kalmar? Länge sen någon uppis.
Glad Påsk
Önskar Ellen och Nelson