måndag 31 mars 2008

Äpple

Hej!!

Nu var det ett tag sen jag skrev igen, men tiden bara flyger iväg. Jobbar så mycket nu att jag knappt hinner med någotannat alls. Men idag kändes det faktiskt lite bättre när jag stängde och såg att det faktiskt inte var helt svart ute utan att det precis hade börjar skymma.. Skönt!

Olle är duktig, han äter, sover, kissar, busar, lär sig, precis som han ska. Han kan massa saker nu och han tycker det är super kul att lära sig saker, det syns på honom.. Många hundvalpar hittar säkert på mycket konsiga saker, men jag tror Olle är en mästare. Idag hade han lyckats hitta en full pappers rulle, (vart han nu hade hittat den, han är en jävel på att hitta saker man gömmer). Calle som satt med hörlurar hörde ju inte alls hur vilt det gick till med den där pappersrullen i sovrummet. När Calle kom in trodde han det hade snöat och Olles blick, "KOLLA HUSSE VAD JAG HAR GJORT, VISST ÄR DET FINT?! och jag gjorde det ALLDELES ALLDELES själv, duktigt va?!". Varje dag är det något nytt han har hittat på, han är bus-Olle.

Idag har vi även betalat för kennelträffen, så nu är det bara att räkna ner! :) Ska bli väldigt väldigt kul!

Nehe, nu ska vi sova. /Helena, Calle & Olle.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han har tydligen ett sinne för dekorationer lille Olle :)
Det är väääldigt mycket papper på en rulle när man delar isär den.
Ska bli så roligt att träffa er snart igen.
Kram till er alla tre.
/Caroline & Thomas

Anonym sa...

Hej!
Brorsan hans kom på att i papperskorgar kan man hitta väldigt roliga saker :D Han sprang och hämtade än det ena än det andra tills vi till slut kom på varifrån han fick alla sakerna :P Nu får han inte tag i dem längre, har ställt upp dem på skrivborden. Ska bli kul att träffa er på kennelträffen sen. Ha det bra/Ellen och Nelson (Gho. Guess who's there)